2014. április 24., csütörtök

II.rész 2 .fejezet

Aiden
Az iskolában már javában folyt a buli. A társaságunk ellepte az egyik kis sarkot, majd a lányok összedolgozva táncolni hívtak minket. Furcsa dolog engem is Scott-ék közé sorolni, de Chrissy ragaszkodott ehhez. Már éppen beadtam volna a derekam, és indultam is felé, hogy táncoljunk, mikor olyan érzésem támadt, mintha nézne valaki. Mikor hátrafordultam, Ethan-nel találkozott a tekintetem. Visszapillantottam Christine-re, és azt mondtam:
- Egy pillanat az egész. Mindjárt jövök. – nem mondtam hangosan, de tudom, hogy hallotta. Válaszul bólintott, én pedig elindultam a tornateremben a lelátók felé, aminek a tetején Ethan állt és várt rám.
- Mit akarsz? – kérdeztem tőle.
- Aiden, nem értelek. – válaszolta homlokráncolva.
- Én sem értelek téged… - jegyeztem meg, de nem reagált rá, inkább folytatta.
- Régebben folyton… én voltam az, aki bizonytalan volta dolgokban, és te mondtad mindig, mit kell tennünk a célunk érdekében.
- Én nem vagyok bizonytalan. Pontosan tudom, mit csinálok. Ellenben te nem tudom, mit keresel még mindig Deucalion mellett.
- Azt, amiért csatlakoztunk hozzájuk még a legelején. Én nem leszek többé egyedül. És nemrég még te is így vallottad. Mi történt veled? – ösztönösen a tömeget kémleltem, Chrissy után kutatva. Ethan pillantása követte az enyémet. Most mindketten a feketébe öltözött lányt néztük, aki a tömeg szélén áll, és egy mosollyal az arcán, felhúzva a szemöldökét visszatekint ránk. – Aiden, miatta… te soha nem engedted volna nekem, hogy ilyen miatt elmenjek. – ingatta meg a fejét.
- Tévedtem. – feleltem. – Belátom, hogy többször igazad volt. De nem csak eljöttem. Duke konkrétan elküldött. – helyesbítettem. – Gyere el. Költözz hozzám. Akár a régi időkben.
- Duke és Kali soha nem engedné meg. – rázta meg a fejét. – Megölnének.
- Engem sem öltek meg… - érveltem.
- De akartak. És nekem nincs senki, aki megmentene abban a pillanatban… - mondta, ezzel Chrissy-re utalva. – Teljesen mindegy. Egyébként sem ezért jöttem. Csak szólnom kell, hogy a lányok ideje fogy. Vészesen. És igazából ezt nem kéne elmondanom, de a testvérem vagy, ezért figyelmeztetlek, hogy itt én vagyok az elterelés. A helyetekben vigyáznék. – mondta, de már hátat is fordított, és mielőtt szólhattam volna hozzá valamit, eltűnt az emberek forgatagában. Zavartan mentem vissza Chrissy-hez.
- Minden oké? – kérdezte, amint odaértem.
- Nem tudom. – feleltem homlokráncolva. Christine elhúzta a száját, majd megfogta a karom, és mindenesetre bevonszolt magával a táncolók tömegébe.

Christine
Minden jól ment. Semmi furcsa nem is történt, azt leszámítva, hogy Ethan beszélt Aiden-nel arról, hogy nem sok időnk van. Viszont nemsokára rájöttem, hogy minden másodpercek alatt széthullhat.
- Segítség! Valaki segítsen! – hangzott egy sikoltás a zeneszámváltás közötti pár másodperces csöndben. De aztán a zene helyett, csönd maradt, és a hang újra felkiáltott. – Segítsetek! Hívjátok a mentőket? – most már láttam is a hang tulajdonosát. A lány kétségbeesetten futott a tömeg közepe felé.
- Mi történt? – ez a nővérem volt. Aggodalmasan fogta meg a szőkésbarna hajú lány felkarját.
- A barátom… a bejáratnál. Valaki leütötte, és sok a vér, és… és… - könnyes szemekkel pislogott Cat-re, aki elhűlve hallgatta. Aztán mindenki elindult kifelé, miközben Scott tárcsázta a mentőket. Én is elindultam, megragadva Aiden-t, és a többiekhez csapódtam. A lány vezette őket, Cat pedig szorosan a nyomában haladt a tömeg élén. Aztán Aiden megtorpant, pont mikor én megszólaltam.
- Érzed ezt? – álltam meg én is, és mély levegőt vettem, amivel a fémes szagot is megéreztem.
- Igen. Vér. De nem onnan jön. – nézett Aiden a távolodó emberseregre. – Gyere! – húzott magával a tornaterem hátulja felé, arra amerre az öltözőkbe lehet jutni. Mindenfelé fekete ideiglenes falak voltak állítva, töklámpások, és pókhálók. Mindenféle kicsit sem ijesztő, de annak szánt dolog. Egészen addig a tócsáig, ami egyre csak terjedt a lányöltöző ajtajánál. Az ajtó zárva volt, de belülről matatás hallatszott.
- Várj itt! – suttogta Aiden, és elengedte a kezem, majd előrelépett, és kinyitotta az ajtót, majd belépett. Lassan haladt előre. Elnéztem mellette, és már láttam is a hátán fekvő testet, aki körül terebélyes vérfolt áztatta a talajt. Valami megmozdult a szemközti sarokban, Aiden pedig utána vetette magát. Eközben én nem hallgatva rá, a halott lányhoz siettem. Egészen olyan volt, mintha művér lett volna. De sajnos nem az volt. Már nem volt pulzusa. A fejéből is szivárgott a vér, de a hasán egy szabályos lyuk keletkezett. Aiden-t kerestem a tekintetemmel, de nem csak ő volt ott. Vele szemben Kali állt, véres karokkal, és éppen farkasszemet néztek.
- Megmondtam, hogy odakint várj! – hallottam Aiden-t. Szóra nyitottam a szám, de Kali beelőzött.
- Mit játszod itt a lovagot? A kis szuka tud vigyázni magára… megölte Ennis-t, rémlik? A társunkat! – förmedt rá. – És egyébként is… nem hozzád jöttem. – vett vissza a hangerőből. – Hanem a két Hale-hez. Jó lenne határozni végre! Deucalion nem vár örökké. És én sem. – tette hozzá, és elszakítva a szemkontaktust, most rám pillantott. Aztán elindult az irányomba. Aiden rögtön lépett egyet felém.
- Ó nyugi! – kacagott fel a nő. – Nem bántom. Egyelőre! – jegyezte meg, majd távozott. Ketten maradtunk.
- Jobb lesz, ha szólunk a többieknek. – találtam meg a hangom, ami időközben valahogy elnémult. – És a rendőrségnek is… - pillantottam a földön fekvő lányra. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése